Obladi oblada!

..... Ja, jobb idag som jag nämde häromdagen. Det gick bra. Mycket att göra idag. 30 ton varor kommer ju på fredagarna. (Nåja, kanske inte så mycket men en jävla massa att plocka upp och sätta på plats...)
Sluta ändå lite tidigare idag för GB va tvungen att komma hem och jag åkte me henne! Perfa. Hann jag träffa K lite innan han skulle iväg till jobbet.

Sen gick jag och inhandla nyårsmaten som K och jag ska mumsa på. Det blir ju bara han och jag, för alla andra jobbar eller så är dem tråkiga. Så det blir förrätt, huvudrätt och efterrätt som jag ska laga till som vi ska mysa till sen blir det väl en promenad ner till hamnen för att kolla på raketerna, (om man lyckas hålla sig vaken... Hahha sitter man framför tv så finns det risk att man somnar, i vårt fall blir det nog någon film..)

Va precis borta om hos Tess och prata lite med henne, hoppas jag lyckades muntra upp henne liiiite iaf. :)
Nu när man jobbar hinner jag aldrig träffa mina vänner nästan, för när jag är ledig så jobbar dem och tvärtom. Hinner ju aldrig se er sötnosar.

Men sen är det ju inte mitt fel att vissa inte hör av sig längre? Trodde jag hade ställt upp för dig som fan, och nu bara skiter du i mig? Jag orkar inte engagera mig längre, vill du mig något så får du testa att höra av dig till mig för en gångs skull. Punkt.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0