Sorry

Sorry att jag ej hunnit skriva, men blogg.se har klöddat som faaaan.
Och jag har haft fullt upp. Jobbat sen i söndes.

Vad har hänt i veckan?
Måndag: Jobb på Bollerup 10.30-19.00
Tisdag: Jobb på Bollerup 10.30-19.00
Onsdag: Jobb på Bollerup 10.30-19.00
Torsdag: Jobb på Bollerup 10.30-19.00
Fredag: Jobb på Bollerup 06.30 - ? (Julbord för över 400 pers, vet ej när vi slutar)
Lördag: Jobb på Vigs ängar! Sen kommer jag decka i soffan när jag kommer hem!
Söndag: Ska jag vara ledig. Kvittar vem som ringer och frågar om jag vill jobba. Jag ska vara LEDIG!

Måndag: Ska jag vara ledig, ha körlektion. Och till frissan. Ska slinga och klippa håret.
Tisdag: Baka julgodis. Nougat (sånt som man kan köpa på marknad, mums) Köpa sista julklappen till nya "lillebroren" i hemmet. Andreas. Han ska bo hos mina föräldrar nu. På obestämd tid.


Nu är jag helt slut.
Nu ska jag ta en dusch, titta lite på tv. Sen sova. Ska upp 05.00 imorrn bitti och har en lååååång dag framför mig. Jag ska göra allt det vegetariska på julbordet och alla specialkoster. Gaaah, Gooosssh! Jag är nervös!



Postat av: Leanderoda

Really enjoy your website. Thank You.

2008-09-23 @ 14:10:06
URL: http://leanderoda.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0