Vilken lördagskväll.

Kan man ha en tråkigare lördagskväll än jag? Klädd i pyjamas, näsan rinner, halsen är svullen som en melon och huvudet sprängs snart. Jag blir fan knäpp av sånt här.


Kom hem darling. Ta hand om mig.

Nu när man är sjuk skulle man bo hos sina föräldrar. Mamma tog alltid hand om en så mycket då.
Gjorde te, smörgåsar och kom och fråga hela tiden -"Hur är det? Vill du ha något?"

Det var tider det. Nu får jag klara mig själv i min ensamhet. Fast hon är rätt söt ändå, den där mamma! För hon ringer hela tiden och frågar hur det är. det är bara teet och mackorna som saknas. Och vem fan pallar göra det själv? -- Vilken kock man är.



Postat av: Miomiom

Hello admin, nice site!
Good content, Beautiful design, thanks!
Greetings

2008-02-14 @ 20:08:10
URL: http://miomiom.blogspot.com
Postat av: Noaalicia

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2010-02-25 @ 11:36:23
URL: http://noaalicia.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0