orolig

Hum, jaa ringer folk så sent på natten så är jag helt väck. Ångrar mej som fan! är jätteorolig nu!

Gårdagens kväll var jättetrevlig. God mat, söt katt, poker och dricka. :) Fick inflyttningspresenter av dem också, en skärbräda, en fritös, 5 blommor med krukor :)

Katten är världens sötaste :) Han heter Ceasar och han är så duktig så :)


Pusshej

---
20:01

Nu har min darling åkt tillbaka till lumpen! Och det är verkligen jättetrist! Tur jag har Ceasar att gosa med nu när inte Kristoffer är hemma :(

Ringde mamma innan, var lite ledsen. Hon lugna ner mig som vanligt!

Ska snart se BB och se vem som lämnar huset ikväll. Hoppas att Linn åker ut!

Förresten så måste det bli vecka 12 nu för då kommer det in en assnygg skjorta på MQ. Och den ska jag ha så det så! :)

Bye





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0