Solig dag!

Solig dag!

Ceasar känner nog sig hemma nu för han leker & busar som bara den :)

Idag är jag ledig från skolan, de andra skriver slutprov i samhällskunskap, men det gjorde jag innan lovet!
Så idag blir det en dag med Mariella och lilla Ceasar! Ska även hinna med att umgås lite med Teres. Och även hinna med att plugga till ett historie prov. Jippie vad intressant, eller njaa. Första och andra världskriget. Känns som man redan har haft så många prov inom det området! Men men... det får väl gå!

Känns så skönt att det är exakt 4 veckor kvar i skolan med lektioner sen är det bara 7½ veckas praktik kvar. Ska bli så skönt, sen är det student! Ohhh så härligt! :)

Nej får väl ta en dusch om Ceasar tillåter, han vill mysa och busa hela tiden den lilla filuren :)

Saknar darlingen redan!

---
Har nu hunnit umgås med Mariella. Såklart så tyckte hon att Ceasar var söt! :)

Vi va nere en runda i stan. Och då inhandlade jag ett par nya tigerjeans (Äntligen har titus blue öppnat igen) Fick presentkort där när jag fyllde 20 år på 1150 kr. Jeansen kostade 1299kr så jag behövde bara lägga till 149 kr. Finemang! Sånt gillar jag!
Sen handla jag även ett vitt linne på en bonuscheck som jag fick från JC. Härligt! Och shoppa även på H&M så där hitta jag en snygg brun t-shirt (jag älskar brunt), ett matchande pärlhalsband och ett par bruna hotpants :) ME LIKE!

Och snart kommer Tessan och spanar in Ceasar! :)

Imorrn börjar skolan. Suck. sen efter det ska jag till en jobbintervju i S-hamn! och sen består kvällen av plugg, plugg, plugg. och åter plugg.

Ohh. fått klipptid nästa tisdag! Härligt! Det behövs. Kan inte fixa frillan nu, det har blivit för långt!

See ya! Puss




Postat av: Raymondmarlene

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2008-12-16 @ 20:51:01
URL: http://raymondmarlene.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0