Dagen efter.

Dagen efter en fest är aldrig trevlig. Mår skit idag. Men men, kvällen var väldigt trevlig. trevligt folk och bar A bar var fullsmockat. Synd att där va så varmt, höll fan på att svimma i värmen. vi stanna bara till 00.40 tror jag. Jag palla inte med värmen. där var så fullsmockat så dem till och med sluta släppa in folk.

Pojken åkte precis tillbaka till malmö (lumpen). Han skulle ha något pass inatt så han var tvungen att åka. Så nu ser jag inte honom förräns på Fredag. Kommer bli så tomt, är van vid att ha honom hemma. Så nu är man lite deppig.
  Jag älskar dig.
56544-23


Nu är Mariella och Linus här så får väl umgås me dem.

Saknar dig redan. Du är mitt ögongodis. mitt allt.



Postat av: Rayanmargrethe

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2009-07-03 @ 10:27:47
URL: http://rayanmargrethe.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0