Diadem.

Även idag har man varit ledig. Det blev först klippning i Tomelilla. Det blev fint och väldigt skönt att få bort den störiga luggen. Nu ser jag igen :)
När jag kom till Ystad igen så hann jag vara hemma i 3 min sen kom Thom och hämta mig så körde han oss ner till Stranden (Marinan, igen...). Där var vi inte speciellt länge. Det var så sjukt varmt. Vi bada tre ggr. Sen stack vi bort om till "Lisas Skafferi", för Eva skicka ett sms innan till mig och berätta att dom sökte kallskänka. Va fan, tänkte jag! Kan lika bra försöka att söka tjänsten, men dom ville att man skulle vara mer erfaren. Men men, försöka kan man.
Det är inte så lätt att vara erfaren kock när man precis tagit studenten. Men låt mig jobba så blir jag erfaren!

Efter mitt misslyckade jobbsökande så begav vi oss ner i stan, där jag hitta ett svart diadem på H&M som jag bara var tvungen att köpa. Sen käka Thom på "Maltes Mackor" och jag tog en glass på "Koppen!".

56544-21
Mitt fina svarta diadem :)



Sen nu har Thom precis åkt hem och jag håller på att laga middag för Kristoffer kommer snart hem. Har bakpotatisen i ugnen. Och jag har gjort en kall röra på gröddfil, räkor, gräslök, citron och röd lök. SÅ GOTT!

Nu när Kristoffer kommer hem så blir det först som sagt middag, sen blir det nog stranden igen me Eric och Eddie och dem.

Ha en trevlig kväll.





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0