Jobbat.

Idag har man jobbat från 07.30-16. så det är ju lugna arbetstider. Men det var ganska kvavt i köket idag, har varit konstigt väder hela dagen. Ja, men det gick iaf bra på jobbet idag.
Skönt att man är ledig i helgen, har fan jobbat tre helger i rad nu, det känns! Jag vill ju umgås och festa lite med vännerna. Men det blir det imorrn! Fest och så med vännerna och sedan utgång! :) Trevligt. Det var ett tag sedan.

Jaha, ikväll? Jaa pojken är och "jobbar" på Kellys. Eller ja, han "går bredvid". Så jag är helt ensam. Och vet inte ens när han slutar. Så jag ska nog cykla bort en runda till Mariella. Och prata lite med henne, va längesen vi kunde prata riktigt. Det är så skönt att "prata ut om allting" med henne. Hon lyssnar och förstår.

nej mina linser orkar inte med datorn längre nu, behöver nog nya linser. Dom svider.

Ha en trevlig kväll!



Björn - en gammal bekant från förr i tiden, typ 100 år sedan kom och hälsa på idag. Och spana in min lägenhet. Han stanna en stund, sen körde han och då cykla jag till Mariella. Vi satt och prata, en ganska lång stund. Sen fick jag popcorn sjukan. Så jag var tvungen att cykla hem och poppa popcorn. Men jag var faktiskt egentligen lite trött med, så det gjorde ingenting att jag cykla hem.
Men Kristoffer har inte kommit hem än! Var är du? Jag är van vid att du är hemma varje kväll nu. Kom hem. nu. Bums.

Hej på er!



Postat av: Brageseline

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2009-02-11 @ 13:04:40
URL: http://brageseline.myblog.de

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0