Ledig, yeah.

Så himla skönt att vara ledig idag! Wunderbart! Haha. Har jobbat min tredje helg nu, man kan väl säga att man blev lite seg. Men men det blir pengar iaf.
Idag ska jag passa på att göra ärenden. Har redan ringt körskolan och Telia och beställt en klipptid på torsdag!. Och mamma har jag också hunnit prata med såklart :). Sen ska jag ner till banken med och fixa lite saker.

Sen blir det playan med Martina och kanske kanske Mariella! Har inte varit där på ett bra tag nu. Jaaa i lördes kväll och bada men det räknas inte :) man måste ju vara där och svettas i solen. Riktigt stekas!

Jaha hur ska man då klippa sig på torsdag? Förslag?
Fick inte min vanliga frisör, hon hade inte tider förräns i september och jag kan inte vänta så länge! Så det blir min gamla barndomskamrat Johanna som hyr stol hos henne som ska få äran att klippa mig. Jag måste erkänna att jag är lite rädd :) haha. Skoja bara!

Nej in i duschen nu! Sen gå och hämta Koffes cykel, sen handla lite mat och sen ner till banken! Hell Yeah!

Bye


Tur man får lön imorrn, skulle gå och hämta Koffes cykel idag för den har vatt på lagning. Gubben i affären säger att det kosta 300 kr. (Haha, är du inte klok?) Så jag får gå dit imorrn efter jobbet och hämta hans cykel.

Nu kommer nog snart Mariella, för hon ändra sig hon ska med till stranden, även om vädret kanske inte är så soligt så tar solen ändå, och det är grymt varmt ute. Annars kan man ju plaska och bada hela dagen, för det gillas - mycket dessutom. För det är ju sådär jättesuperduperskönt. ;P

Jag behöver nya jeans, jag vet ej vilka jag vill ha. (eller jo det vet jag, men just nu tillåter inte min ekonomi det......inte än....) Får väl börja spana på jeans. För Juli - lönen kommer gynna. :)


Kan någon ge mig ett förslag på vad jag kan ha på mig på begravningen den 25/8? Martina sa att klädseln var valfri. Men vaaa fan har man på sig? Hjälp, hjälp.....Hjälp mig, skriker jag!


Ha en fin dag!   




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0