Ledig.

Idag är man ledig från jobbet. Skönt men kunde bara sova till åtta. Tyvärr. Det är så varmt i lägenheten, typ som en sån-där bastu. Suck...
Ja, hum.... Vad händer idag? Mamma kommer inom vid 10 ungefär. Hon har hämtat min nya vinterjacka. Så får väl se om den passar även om man kanske inte vill pröva den i denna värmen. Men men..
Sen ska jag ner om i stan me Mariella. Hon skulle titta lite i affärer. Och då kan jag ju ta chansen att spana på jeans, ska köpa sen efter nästa lön ju. Vet inte vad jag vill ha för några, har sett några snygga Replay, men jag har ganska många Replay jeans. Där finns ju vanliga klassiska Diesel med, men där hitta jag ingen direkt snygg modell. Har funderat lite på om man ska köpa sig ett par Cheap Monday jeans. Men som sagt har inte riktigt bestämt mig. Och dessutom vet jag inte riktigt var man kan köpa sådana bralls? Vet du? Berätta det gärna för mig? 3magasin kanske? Det är nog det enda jag tippar på i Ystad.

   
56544-1756544-18
      Har iaf upptäckt att de går o köpa på www.zoovillage.com


Efter vistelsen i stan med M så ska jag hem och tvätta och rensa ut alla kläder som inte längre passar och används. Usch det kommer bli tomt. Det kommer eka.
Efter garderobsrensingen kommer det väl bli disk och ännu mera tvätt.
Men Tess kanske kommer hit och fikar, eller så går vi ner i stan och fikar. Får la se vad som händer.

Nej nu får man väl leta reda på lite rena kläder, dom är få, vilket tvättberg jag har. Får gå och fixa till mig nu. Mamma kommer snart.

See you later alligator.



Hmmm.... Jag tror att jag avlider i denna värmen. Suck. så jobbigt detta börjar bli.
Nu efter man har rensat i garderoben så blev den tom, så det resulterade i att jag och Tess gick ner på stan. Hitta fyra plagg. Ett väldigt ljusrosa linne, en röd t-shirt, brun t.shirt, och en skjorta som var alldeles ny, (höstkollektionen). Det blev bra, det mesta hitta man på rea. iaf den bruna och röda tröjan .


56544-19
Detta är plaggen jag köpte.


56544-20
Varma & trötta jag efter shoppingrundan.


Ha en skön kväll.

                                                      








Postat av: Johanna

I Ystad vet jag inte var du hittar dem, men annars säljs cheapisarna på solo bland annat.
Kom hit och shoppa istället vet jag - på weekday säljs massor med modeller för halva priset nu! Dreggel..!

2006-07-26 @ 18:09:40
URL: http://headmusic.blogg.se
Postat av: Sandervilje

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2009-09-07 @ 08:29:08
URL: http://sandervilje.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0