Mr DJ, Wont you play another lovesong?

Den är grymt bra den låten :) Va bara tvungen att säga det. Gessle rockar fortfarande! haha.

Jaha, dagen började med att jag vakna vid 08.40 ca, då låg jag och titta på älsklingen som låg och sov så sött! Sen tog jag telefonen och ringde min kära "svärmor" Eva som fyller år idag :) Hipp Hipp Hurra! :)

Sen kl 10 gick jag och älsklingen ner i stan och shoppa. Jag köpte ett par vita Lee jeans på rea. 400 kr. det var billigt o bra! Och så blev det en röd BH. och Koffe köpte en skjorta.
Sen givk vi inom till systembolaget och köpte lite godsaker till kvällen. :)
56544-22

Ikväll blir det fest hos oss sedan utgång till Bar A Bar. :) Kommer bli en lyckad kväll!
Kvällens outfit kommer bli så fin. Mina nya jeans eller mina gamla diesel jeans, svart linne, min nya skjorta, svarta spetsiga klackskor, svart diadem, och mitt svarta flätade tigerskärp ! NICE!

Neej nu ska jag städa lite till ikväll.

Ha d nice, vi ses i dimman!






Pojken i nya skjortan. Så fin!





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0