Välkommen till världen.

I söndags morse fick min kusin Jimmy och hans flickvän Lotta en dotter. Hon ska heta Maloo (vet ej än hur dem ska stava det). Hon var jättesöt. Vi var där uppe igår kväll och hälsa på dem på BB. Vi följde med min mamma och min moster. Maloo fick ett badlakan av mig och Koffe. Ett jättefint. Hon kommer se ut som en nalle när hon är inlindad i det. Så super duper mega söt.

56544-16
Detta är inte Maloo, men det är en bebis iaf :)

Idag har man jobbat i ett varmt kök. Det gick bra. Dagen gick ganska snabbt ändå. Sen kom man hem. Gick och hämta Koffes cykel, duscha, handla födelsepresent till Eva (Koffes mamma), Beställde pizza och åt pizza,
Sen drog vi ner till stranden (vid Marinan) med Eric och trodde att vi skulle bada, men det är åter igen kallt i vattnet. Koffe  bada medans jag och Eric titta på :).

Och nu äter vi godis och nu ska jag krypa ner hos älsklingen i soffan.

Hoppas det blir lättare att somna inatt. Somna 02.30 inatt, det var så varmt i sovrummet. Ingen höjdare när klockan ringde sen kl 06.00 :( suck.

Men men, Ha en skön kväll.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0