Varmt

Idag är det väldigt fint väder, och jag och Mariella ska till Kiviksmakrnad. Vad ska vi där och göra i denna värmen kan man tro? Jaaadu får väl dit och kolla läget iaf. Lillebror ska också med.
Min enda lediga dag denna vecka så får ju passa på att umgås me tösabiten!

Aja har hunnit måla om lägenheten förra veckan, hallen iaf. Det blev vitt och fräscht. Mycket ljusare. Men har inga saker i hallen än, ska köpa ny hatthylla på ikea i metall. så här ser den ut. Ska kanske ha matchande skoställ till.
 
56544-1256544-13
Tror att det kommer bli väldigt snyggt med metall till den vita färgen. Ville egentligen ha trä, men har ej hittat någon vi vill ha. Men vi får se om vi hittar :)


56544-14

Martina mitt hjärta, din mamma har lämnat oss och jag sörjer med dig.
Jag vill bara att du ska veta att jag finns här för dig, i vått och torrt.
Men alla vet vi att din mamma har det bättre nu så hon slipper
lida och ha ont.
Hon vakar över dig och din familj gumman!
Älskar dig vännen!


Det var jobbigt i söndes när man fick sms från martina när det stod "Nu har hon dött", det hade inträffat det som vi alla hade väntat på. Hennes mamma hade somnat in, nu slipper hon smärtan. Men jag läste smset två-tre ggr innan jag fatta vad som hade hänt. Då kom tårarna och jag ringde Martina.
Gumman du var så ledsen, det var jobbigt att höra dig - mitt hjärta- så ledsen. Du brukar alltid vara så glad. Det var jobbigt att behöva jobba resten av dagen innan jag fick krama om dig.
Vi fick även se hennes mamma, hon låg så fint. Om hon bara hade andats och varit frisk. Det är så orättvist. Det enda jag kan göra för dig gumman är att finnas där för dig! och det vet du att jag gör!
Vila i Frid.


Nu ska jag inte sitta här och deppa ihop igen utav det som har hänt. Jag ska gå och fundera ut vad man ska ha för kläder på sig på marknaden utan att dö av värmeslag.

.....


Förresten, suck..... det första man fick göra imorse när man vakna på sin lediga dag var att börja städa köket (vi har katterna där på nätterna för de är som monster annars och man får inte sova). De var dåliga i magen och där var BAJS typ överallt. Måttligt glad jag blev, men man får tänka positivt, som tur var var det inte i soffan eller i sängkläderna! Så idag har mab fått köpa skitdyrt speciellt torrfoder igen, mina katter äter dyr jävla mat för allt annat bli dom dåliga av. grrrrr så störigt för plånboken!



Nu har man hunnit med Kiviks marknad med. Det var så vaaaarmt. Herregud! Köpte en väska iaf och lite godis. det var allt. Nu måste jag ta en dusch. den kallar på mig.....






Postat av: Wilhelmmona

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2010-02-12 @ 11:31:48
URL: http://wilhelmmona.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0