11 månader...

Idag firar jag och älsklingen 11 underbara månader, gud vad tiden har gått snabbt. Känns så underbart innu, man e fan fortfarande nykär. Kan det bli bättre? Jag bor ihop med honom, vi litar på varandra och vi har det så himla bra, vad mer kan man önska sig? Gud vad du är älskad Kristoffer, du betyder allt för mig.

Jaha dagen började sådär, Ceasar väckte mig halv fem, han slickade mig i örat vilket var väldigt obehagligt att vakna upp till, sedan somna jag om. sedan ringde älsklingen vid tjugo i sju för att säga godmorgon. sedan somna jag igen efter mycket busande med Ceasar. Sedan vid kvart i åtta ringer Koffes mamma o skulle berätta en sak. Sedan kunde jag verkligen inte somna om. Ceasar var som ett litet monster. som den filuren busa! helt sinnes.
Jaha man börjar kl 12 i skolan idag men jag har redan pallrat mig hit för jag ska göra några arbeten. Tänkte få det överstökat. för nu avslutar vi alla ämnen för om två veckor ska vi på praktik sedan är det student. så nu gäller det!

Sedan ikväll blir det väl en ensam hemma kväll med Ceasar, framför tvn.

BB, va helt sinnes igår. ville verkligen inte att Muffe skulle åka ut. Herregud så chockad man blev. Daniel skulle ju ut. Nu kommer det inte bli nått mer Muffe&Jessica! jaha. Men nu blir det kanske kärleks-trams-gnabb mellan Daniel och Samuel!? För de verkar vara lite kära eller något? haha. jaa som det kan gå!

Saknar dig älskling!

Nu väntar ett arbete i drama. suck.!

See yaa!




Jag tror att Ceasar börjar förvandlas till ett monster. tror snart att det växer ut horn i pannan på honom :) men han är så söt så jag tycker om honom ändå fastän han är knäpp :) han sprang rätt in i dörren innan! sen virra han bara på huvudet. haha så söt!

Försökt att muntra upp lillebror idag. han är så ledsen. den där kärleken. det är hemskt att se han så ledsen. men jag erbjöd honom att han kunde sova hos mig i lägenheten ikväll så hade jag kunnat köpa godis till honom o muntra upp honom, men han är väldigt ledsen. så jobbigt att se. har aldrig sett honom så innan! sköt om dej lillebror och gör inget dumt!

nu ska jag gå o fixa käk. ska äta rester idag. potatisgratäng med någonting till :) MUMS!



En-väldigt-fundersam-Angelica-som-vill-få-lillebror-glad.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0