födelsedagshemlisar!

hiih. jaa idag har jag varit och handlat födelsedafgspresenter till Kristoffer :) han läser inte min blogg och är nästan aldrig inne på internet så jag vågar skriva det här. först o främst valde han själv ut en axcent klocka som han ska få. sen idag va jag o.köpte vitchoklad doppade jordgubbar på "chokladbiten". och köpte även ett kort till honom och en nyckelring som var jättesöt. där stod mitt namn osse va där en nalle. han ska ha den i nycklarna tänkte jag så han kan titta på den när han saknar mig när han är i lumpen! sött :)

idag va d skola. fick reda på tre slutbetyg. VG i alla tre. alkoholhantering, drycker och drama :) finemang!
fick även VG på dramaprovet. och VG på dryckesfördjupningsarbetet! fint d med!

nu ska jag äta. för jag e hungrig. också blir det tv-tittande!

pusshej

sakna.




Postat av: Jynka

naw.. vad sött. grattis till betygen, du kommer säkert leva längre nu :)

2006-03-30 @ 12:07:18
URL: http://blogg.jynka.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0