freeedag!

Idag var det skola som vanligt. fick reda på fler slutbetyg. stark VG i religion skulle göra en sak så fanns det chans till MVG. så det har jag gjort nu så nu återstår det att se.
jaha efter skolan så umgicks jag med mariella en stund. du är för härlig gumman! <3

sen har jag tvättat och diskat o ska laga käk sen.
det blir friterade pommes med chicken nuggets. :) mums. inte så nyttigt men va fan, det är fredag! :)
sen vid 8 kommer koffe gem. äntligen :) så det blir middag och mys hela kvällen. känner för att festa men det får vänta :) finns inget att göra en fredag.

skar mig i fingret igår. usch. djup snitt. suck. som det blödde. grrr.

ha en trevlig kväll för det ska jag ha.

nu kallar tvättstugan !

see yaa!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0