Helgen

Jaa i fredes kom älsklingen hem en halvtimme tidigare. så det var en överraskning! :)
sen åt vi bara o tog d lugnt o mös med ceasar!

lördes städa vi och på kvällen umgicks vi med mariella o linus. o kolla på melodifestivalen. fel låt vann. men men så kan det gå.

söndes käka vi ute på torpet hos koffes föräldrar. sen skulle koffe iväg igen. sen på kvällen kom linus över o brände lite skivor. sen kolla jag på BB. rätt person åkte ut.

sen idag va d skola, massa jidder. palla? sen åkte jag hem till tomelilla o åt middag hos mamma o far! :) gott. sen körde farsan mig till ystad igen. tog med cykeln. o va uppe på öb o köpte en klätterställning till ceasar så han har något att göra om dagarna.

skulle egentligen börja på teori imorrn på österports trafikskola men alla säger att det är det dyraste stället så jag ska ej gå där- har letat reda på en annan trafikskola. så ska gå där istället. Sjölin och Lantz AB hette den. ligger ute vid regementet. så det var därför jag behövde cykeln. så ska börja på måndag istället. samma dag som praktiken börjar.

så jag har bara 4 dagar kvar i skolan nu.... GUTTEBO!

saknar dig koffe!

see yaa



Postat av: Animal Games

Hi, cool site. What CMS is it?

2010-01-08 @ 14:10:11
URL: http://animal-games.tk01.info
Postat av: Animal Games

Hi, cool site. What CMS is it?

2010-01-08 @ 14:11:12
URL: http://animal-games.tk01.info

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0