Läääängtar...

Jag längtar så till studenten. Gud så kul det ska bli. Och vad fin man kommer vara den dagen :) om bara tjockis magen kunde försvinna. usch. dumma läsk o godis som jag näåstan alltid äter. suck.
hihi! den 9 juni. Det är nedräkning ska ni tro. OJOJOJ. mitt skrik kommer höras långa vägar. tänk en av de sista gånger jag slipper se en del av de många idioter det finns i min klass. OJOJOJ det kommer eka!

Jag har då börjat min praktik nu på "Store Thor" i Ystad. Där jobbar jag i köket och gör allt mellan himmel och jord. Skalar grönsaker, gör sallader, diskar, lagar mat, städar och står i luckan o skickar ut maten.
där är en annan praktikant med. hon är totalt värdelös. Igår när jag stod i luckan så hann jag skicka ut först 5 rätter sen fick vi en beställning på 15 portioner och jag skicka ut 7 stycken rätter med kåldolmar och 6 rätter med raggmunkar och stekt fläsk. och den här andra tjejen gör under tiden 2 stycken rätter. det säger inte lite. Jag får ut 13 rätter o hon 2? och detta handlar kanske om 3 min? det är tragiskt. suck. och när det tog så lång tid borde det iaf vara snyggt upplagt på tallriken. meeen neeeej! jag fick stå o torka kanter på tallriken o strö över persilja. och hon diskar inte efter sig o får göra om allt två ggr- FÖR FAN! gör det ordrentligt första gången så slipper man extra jobb. suck. trodde jag skulle slippa såna idioter nu när man inte är i skolan. meeen ack så fel man kan ha. meen för mig går det iaf bra! :)
trivs skitbra och trevlig personal! :)

Idag kommer älsklingen hem. om ca 40 min. och jag håller på att tvätta. suck det är verkligen jättetråkigt!
men men.

trodde vi skulle hämta vår andra katt imorrn, jag ringde killen innan som har katten o han sa att d inte va förräns nästa helg.? mm LIA så bra! :( ville ha kisseungen nu så Ceasar hade haft nån att leka med nu när jag inte är hemma så mycket. suck.

angelica har även börjat vara seriös med körkortet. har gått på 4 teorilektioner och har 4 kvar. ska köra första gången med körksolan på måndag. o fredag nästa vecka. håll er inne :)

ha d lajbans!

see yaa.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0