Pannkaksmorgon

Blev väckt av Ceasar halv fem imorse men lyckades somna om. sen väcker han oss igen vid kvart i nio o då fick vi inte sova längre. så söt han är men inte så tidigt på morgonen :)

Igår bestod dagen av mys med Kristoffer och sedan under dagen kom Eric och Daniella med fika så det blev fika och kaffe :) trevligt att träffa dem, ett tag sedan.
Sen var det att duscha o fixa iordning soig för sen var det dags för  års fest. och då hade jag svårt för att välja kläder. men till slut blev det mina nya tiger jeans med ett brunt replay skärp och ett svart linne med flätade axelband med ett brunt pärlhalsband till och ett brunt läderarmband och min fina klocka :) och till det blev det även mina fin-skor (vet ej om dem är så fina längre efter alla fester) haha, och min svarta kavaj men man fick ha jacka med pga det kalla vädret så det blev min svarta kappa.
Festen var helt ok. hann inte komma i stämmning riktigt innan vi åkte hem för Kristoffer hade feber o jag mådde inte heller spec bra. men det bjöds på god mat iaf :)
sen somna vi båda i soffan när vi kom hem.

Och nu ska Kristoffer göra pannkakor till mig till frukost :) MUMMA!

sen ska älsklingen tillbaka till lumpen ikväll så då blir det Ceasar och jag igen :) ensamma som vanligt. men vi klarar oss :)

Och ikväll kommer nog lilla Mariella med och kollar på BB. Och Daniel ska UT denna gång. För åker Jessica ut ska jag ej följa BB mer. det är bara jessica som är rolig o titta på. Jaa även the-ragger-Richard :) Han eller Jess ska vinna :)

Nu ska jag hjälpa pojken med disken :)

See yaa.

---

19:28 - Nu har pojken åkt tillbaka till lumpen, eller jaa han sitter på bussen o har typ 4 h bussresa framför sig så han e väl framme typ vid 23:30. stackarn.

Nu är det helt Kristoffer-tomt här hemma. men hans lukt luktar jag än :) hihi. du är bäst älskling!

Jag o Ceasar är helt ensamma nu. Ceasar ligger och sover på musmattan o jag försöker använda musen ändå vilket är vädligt svårt när han använder den som kudde :)

sköt om dej!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0