Saaaaknaaaar

Jag saknar koffe så mycket. som tur är kommer han hem imorgon. :)

Idag har det varit skola. dagen började med att jag hjälpte lillebror med arbetsplaneringar. sedan hade vi historia. och då skulle vi berätta om året vi föddes. olika händelser. jaa för att nämna något så var det det året olof palme mördades, kärnkraftverker Tjernobyl haverera, trisslotten kom, Europe slog igenom med final countdown! jaa bara för att nämna något. men det var ävet det året jag föddes och min mobror dog.!

snart kommer anna. vi ska umgås lite. längesedan. nog ända sedan min födelsedag som jag såg henne! ska bli kul!

sen ska jag även plugga till ett prov imorrn om allergier.

suck. har iaf diskat o dammsugit lite idag. och handlat :)

see yaa



Postat av: Jackellinor

good site, need more information! Thank you

2009-03-23 @ 08:14:57
URL: http://jackellinor.20six.fr

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0