Tisdagsmorgon

Dagen började med att Ceasar väckte mig (som vanligt). hehe. sen gjorde jag mig iordning och vandra till skolan.
Nu får vi snart reda på provresultat. OJOJOJ.
Sen är det två prov till denna veckan. alla ska ha slutprov ju. suck. riktigt jobbigt.

Sen kommer mamma och morfar och ska kolla på Ceasar.

sen ska jag o martina o jennica  leka och plugga! :)


saknar dig koffe


Nu har mamma och morfar varit o hälsat på :) alltid trevligt me sällskap. fick även pengar av morfar som inflyttningspresent. sen tänkte jag gå ner i stan o köpa en dammsugare men hitta ingen jag ville ha.
så jag passa även på att gå in på unos kläder och fråga om  de hade fått in studentklänningar än. och det hade dem. helt nya från lådan. den är jättefin och kosta endast 450 kr. vilket kap. :)
så nu är kläderna till studenten klara. vit kavaj, vit klänning och silvriga ballerina skor :) så fin jag kommer bli.

snart kommer mariella o ska umgås så hon ska även få bedöma min klänning :)

puss på älsklingen!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0