Torsdag

Idag var det skola som vanligt, jag klara historieprovet som jag trodde gick rent åt skogen.  Sen bar det iväg till tomelilla för jag skulle till optikern. men mina nya linser va inte alls bra så jag får använda denna sorten jag har nu. dom andra såg jag inget med.

Sen var mariella här precis o snacka lite skit. Sen kommer martina när som helst. hon ska sova hos mig inatt ju :) chips o dippa o coca cola gynnar. även vindruvor o kanske lite te? om inte detta passar damen som kommer så har jag hallon i frysen o glass så gör jag varma hallon med glass. :) så det blir en lugn kväll med en massa prat!

Saknar Koffe fruktansvärt mycket. skönt att höra din röst innan baby. imorrn kommer du hem. så skönt, men innan jag får mysa me dej så ska vi fira ebba som fyller 2 år imorrn! :)
sen på lördag blir det 20 års fest!

grattis morfar som fyller 65 år idag :)

Älskar dig Kristoffer!





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0