Hemma från praktiken

Idag är jag hemma från praktiken. drabbades av någon slags nackspärr i lördes eller nått. eller så har jag sträkt någon muskel i axeln. för det gör ont i axeln, nacken, armen och det går ner i ryggen! skitstörigt. så jag blev hemma idag, men måste iaf till hemköp o handla hem lite mat så jag inte dör av hunger.

det blir kanske att koffes föräldrar bjuder på mat ikväll, så slipper jag laga själv. hoppas jag kan gå till praktiken imorrn.

saknar älsklingen oehört mycket. han är ute i fält ju. har inte hört ifrån honom sen i söndes morse. han får inte ha mobilen med sig ju. suck.
men på fredag kommer du iaf hem.

har denna veckan och 1½ vecka kvar av praktiken, sen är det dags för en veckas skola, sen är det studentveckan! :)


Jag älskar dig baby, du gör mig så lycklig!


våra fina förlovningsringar kom igår så jag var o hämta dem :) så fiiiint!



Postat av: Mycoachtom

nice site keep it up ok

2010-10-05 @ 10:48:32
URL: http://www.mycoachtom.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0