Ahhhh...

Så tråkigt det är att tvätta när man verkligen måste. Ahh. sista maskinen är inne nu. Hoppas bara den hinner bli klar så jag kan ta upp all tvätt sen kl 22. Lagom till älsklingen slutar jobba så kan han bära den tunga korgen ;) Man ska inte vara dum.
Jag är sugen på fruktsallad, men den enda frukten jag har hemma är clementiner. Och det blir ingen fruktsallad av det. Men det hade varit jättegott. Mums. Och dessutom nyttigt. Nyttigare än mitt Marabou Daim som ligger framför mig.
Marabou daim måste vara det godaste Marabou choklad som gjorts :) Grrr.



Postat av: Niklasjeanette

Hello admin, nice site you have!

2008-10-30 @ 13:36:34
URL: http://niklasjeanette.20six.fr

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0