Booooooring.

Ja, jag är uttråkad. Jag snodde denna av Johanna.



Fullständigt namn? Angelica
Vad betyder ditt namn? Ingen anning. Jordens härskare ? :)
Vem bestämde vad du skulle heta? Angelica bestämde mamma, farsan ville att Jeanette skulle bli mitt namn.
Har du smeknamn? Geli, Gelica, älskling
Är du singel? Nej.
Hur gammal är du? 20 snart 21. Januaribarn :)
Ögonfärg? Bruuuuna. Finaste färgen.
Skostorlek? 37-38
Längd? 167
Ärligt, vad tycker du är bäst med dig själv? Att jag är så social av mig, att jag har lätt för att lära känna nya människor.
Vad får du oftast komplimanger för? Min mat, och för att jag är så omtänksam. Även för min blogg.
Din sämsta egenskap? Envis och lat.
Tycker du själv att du ser bra ut? Ja, när jag fixar till mig,.
Hårfärg? Brunt.
Hur bor du?I en lägenhet på 48 kvadrat.
Vad dricker du helst? Te, cola, apelsinjucie.
Bästa alkoholbaserade drinken? Xider - wasabi/lemon.
Bästa månaden på året? Juni, juli, augusti.
Bästa dagen i veckan? Lördag
Favoritplagg? Mina svarta knälånga shorts. Och alla mina älsklingar till jeans.
Favoritdjur? Ceasar och Teddii.
Berättar du allt för dina föräldrar?Berättar mycket för mamma.
Flirtar du ofta? Nope, I don't think so.
Är du slampig av dig? Nej.
Är du elak? Jag? Elak? Aldrig :)
Tycker du om någon? Ja.
Skulle du kunna berätta det? Ja, det gör jag ofta.
Kan du hålla en hemlighet? Ja.
Tycker du om Britney Spears? Nej.
Har du varit kär i din kusin? Nej.
Har du varit på en herrtoalett? Ja.
Har du någonsin gjort någon illa? Ja.
Har någon någonsin gjort dig illa? Ja.
Svär du ofta? Ja. svordomar är alltid bra. Slår man sig så hjälper det att svära, är man överglad över något så märks det tydligare med en liten svordom.
Får du som du vill? Ja. ganska ofta
Prövar du nya saker? Gärna.
Har du fuskat på ett prov? Ja.
Vad har du på dig? Mjukisbyxor, svart strumpor och en vit långärmad tröja.
Vilken färg har dina byxor? Mörkblåa adidas bralls.
Vad lyssnar du på just nu? Ingenting,
Hur mår du? Jodå, ganska ok.
Vad tänker du på just nu? När jag ska packa in Lindas presenter och när jag ska gå och duscha och göra mig i ordning?
Hur många läppglans har du? 3 st
Vad använder du för parfym? Jag använder 4 olika.
Långa eller korta killar? Tja. något på 180.
Blonda eller brunetter? Spelar ingen roll.
Ska dom ha långt eller kort hår? Mellan.
Mest irriterande med killar? Ibland är dem så tramsiga.
Bad boy eller good guy? Good guy.
Vilken film såg du senast på bio? Minns ej
Vilken film vill du se helst just nu? Djävulen bär Prada.
Vad drömde du senast? Att jag hade fått fast jobb och hade vunnit massor med pengar så jag gick ner till arbetsförmedlingen att dra åt skogen!
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma.
Vad handlade samtalet om? Om jobbet på Bollerup, om jag ska fortsätta eller inte?
Är du blyg? Nej
Sommar eller vinter? Sommar!
Fasta relationer eller one night stands? Fasta relationer.
Choklad eller vanilj? Choklad.
Din första kärlek? Björn.
Vill du gifta dig? Ja
Hur många barn ska du ha? ett, eller kanske två.
Vill du ha några husdjur? Har redan de två busigaste katterna.
Har du några husdjur? Ja, två katter.
…om ja, vad heter dom? Ceasar och Teddii
Favoritspel? M.I.G är ganska kul.
Har du någonsin kysst en kille? Ja.
Har du någonsin kysst någon av samma kön? Ja.
Vad ska du göra idag? Duscha, packa in presenter, sminka mig och klä mig. Vandra bort till Linda och Jörgen och Ebba och sitta och umgås med folk. Prata med älsklingen och sova.



Postat av: Anonym

Du vet om att jag bara måste härma dig nu va =)

2006-11-19 @ 21:16:47

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0