Borta bra, men hemma bäst.

Ja, då var jag hemma igen. Det var trevligt hos Linda och Jörgen och lilla Ebba. Lilla Emilia som vi hälsa på på BB i söndes var också där. Så himla söt bebis.
Det var rätt trevligt. Satt och snacka en del med Daniel och Sofie och Jolmen.
Maten var god och ja, allt var allmänt trevligt.
Men var väldigt trött ikväll så jag tyckte det räckte för mig nu vid denna tiden. Är nog inte riktigt kry innu, har ju haft halsont och förkylning hela veckan.
Fick skjuts hem av Daniel och Sofie. Snällt, vågar knappt gå ensam i dagens Sverige. Skandal egentligen om man tänker efter. Men men, nu är jag hemma hos mina kattbebisar som är väldigt busiga (som vanligt)..
Någon granne här i trappuppgången har visst fest hör jag, dunkar som bara den. Hoppas dom inte ska hålla på så länge till. Ska snart prata lite med John Blund tänkte jag, och nanna gott så det kan bli söndag så älsklingen kommer hem igen! Räknar dagarna nu, snart är han fri från lumpen. Snart slipper vi det!
Gud, så skönt det ska bli.

Linda blev glad för presenterna iaf, och det var ju kul! :)


 Grattis igen på din 32 års dag!

56544-151




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0