Crap.

Veckans bästa:

  • Blogg.se, jag gillar det! Har man inget att göra kan man logga in och skriva exakt vad man vill. (Nåja, nästan iaf). Kul att läsa andras bloggar med!
  • Katterna, söta Teddii & Ceasar som har legat och myst med mig hela dagen när jag har varit sjuk. Söta små varelser.
  • Att jag klara ett kapitel till på körskolan.
  • "Julstädningen", eller ja. Vi såg det som en "vanlig" städning. Men så gott här luktar!
  • Att både älsklingen och jag är så glada denna veckan, för vi vet att nästa vecka kommer han hem. Hem från lumpen. Han kommer vara hemma. Hemma hos mig.
  • Att jag fick lön från tre ställen. Inte helt fel :)

Veckans sämsta:

  • Allt tjat om tomtar och glitter och granar och skit. Varför är så folk galna i tomtar? dom flesta är skitfula och ser väldigt skrämmande ut. Jag har några stycken som jag fick när jag var liten
  • Klubbkvällen på Åhlens. Helt sjukt med folk som var galna över julpyntet. Åter igen, vad är det med folk?
  • Min hals. Den gör ont. Jag hatar halsvirus. Feber också. Inget kul det heller.



Postat av: Martinzainab

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2009-04-07 @ 09:00:40
URL: http://martinzainab.myblog.es

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0