Dagen

Det blev en runda på stan med Tess. Vilka problem jag hade med att hitta en julklapp till Koffe. Han önska sig ett guldarmband. Och det enda som jag tyckte var snyggt kosta 2500 kr. Och vår gräns gick vid 500-600 kr. Det är lite mer lagom än 2500 kr. Så det var bara att hitta på något annat. Och det jag hittade sen efter mycket velande blev nog asbra!

Köpte även en Puma parfym som lukta jättegott. Och en almanacka för 2007.


Min mamma är snäll. Jättesnäll. Jag ringde henne innan för jag är osäker på det här angående jobbet på Bollerup. Har sagt till Liselott att jag inte orkar pendla och be om skjuts hela tiden för att jobba där. Men sen tänkte jag efter ett tag och kom fram till att "Va fan, det är ju asbra med jobb, nästan heltid" Så jag ringde och rådfråga mamma. Och hon ställde upp med körningen så jag skulle säga til på måndag att jag nog ska fortsätta om dom fortfarande vill ha mig och inte har hittat någon annan.'

Tack mamma. v



Postat av: Jessica

Som sagt, kan dem inte någon dag så fråga mig

2006-11-19 @ 21:15:53
Postat av: Eldarviktoria

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2009-02-19 @ 10:01:11
URL: http://eldarviktoria.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0