Fan vad jag är duktig.

Jaha, efter julmarknaden så körde farsan och jag till farmor och farfar för att hälsa på. :)
Sen laga jag middag till dem, och sen skjutsa pappsen mig till stationen.
Skulle ta bussen hem.
Jag skulle ladda mitt rabattkort med 200 kr så jag stoppa in kortet i maskinen. JA, vad händer då? JO, maskinjäveln sluka upp mitt rabattkort. Fan vad arg jag blev. Så nu får jag gå in på Kundcenter imorgon efter jobbet. Suck.

Sen när jag kom hem så började jag dammsuga, sedan svabba jag golven. Sen tänkte jag: " Då är det lika bra att städa toaletten med..." och efter det diska jag vårt diskberg, sen tänkte jag "har jag kommit så här långt kan jag lika bra damma lägenheten med..." Så det gjorde jag. Fan vad jag är duktig.
Och jag ska byta sängkläder tänkte jag. Så får pojken sova i helt nya fräscha sängkläder.
Så nu ska jag göra det, sen blir det dusch. Sen kommer straxx pojken, så då ska vi se den nya filmen "Beck - skarpt läge". Mys mys.


Ha en skön kväll. Jag måste vara den duktigaste i Sverige ikväll som bara fick ett ryck att börja städa sådära. :)



Postat av: Vidarsina

Hello admin, nice site you have!

2008-10-27 @ 10:32:25
URL: http://vidarsina.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0