Helgen

Lördag: vakna ensam i sängen och kände mig deppig över att inte se älsklingen. Men men. Försökte sedan starta datorn efter min varma dusch, men datorn startar inte. Så jag var utan datorn hela dagen.
Fast det gjorde inget jag skulle till Ikea med mamma och pappi, det var trevligt. Köpte ett skåp med hyllor till badrummet, att ha handukar och toalettartiklar i. Blev jättefint.
På kvällen var jag på "fest" hos Tess, vi var inte så många men ganska trevligt ändå.
Cykla hem 22.00 var astrött plus att det inte dök upp fler så det gjorde inget. Somna på soffan så jag gick in i sängen när jag vaknade :)

Söndag: Vakna halv åtta, katterna var så vänliga och väckte mig. Suck.
Ingen dator idag heller, så har tittat på tv och snackat i tele fram till kl 12 ungefär när Åhlens öppna.
Gick dit och shoppade lite, blev en brun badrumsmatta, bruna handukar, ett rostfritt fyrkantigt "glas" att ha tandborstarna i. Två korgar att ha smink i. Ett brunt blockljus som jag ställde på badrumsskåpet på väggen. Jag hade ljuset i en ljuslykta av glas. Köpte även en blomma och en brun kruka inne på hemköp. En "murgröna" en sån som hänger så blomman hamna på det nya skåpet så bladen hänger ner på sidan. Det blev jättemysigt där inne.
Jag har helt fastnat för den bruna färgen. Mörkbrunt, ljusbrunt, beige, Cafe Latte färgen. YOU NAME IT. Jag älskar det!
Kl 14.30 kom kära farmor och farfar och fika. Det var trevligt.
Sen är det tvättdag idag så det är väl ungefär det jag har sysslat med hela dagen. :) Och käkat och så.
Ska snart ta en dusch, sen kanske kanske Martina kommer och umgås.
Nu blir det iaf en dusch och sedan en kopp te.





Älskade Kristoffer,
jag saknar dig så! När du är hemma tänker man inte på hur det verkligen är att vara utan dig. Det är så jobbigt att vara ensam. Du betyder allt. Jag har inte hört din röst sen i fredags och det känns jättekonstigt. Jag älskar dig! Hoppas du har det bra ute i kylan, hoppas att det värmer att jag tänker på dig. Du är allt. v

56544-141





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0