Home alone.

Jaha, jobb på Vigs ängar idag! Tsm med Martina. Jag baka till och med några sockerkakor idag för att vara snäll. Jag råka ta ut dom för tidigt så dem sjuönk ihop. Och var lite kladdiga inuti. Men dom uppskattades ändå :)
Sen drog jag och Martina bort till Åhlens, jag behövde fler korgar att ha i badrummet att ha snoddar och sånt krafs i. Och jag hjälpte henne att hitta farsdags presenter till hennes pappa. :)

Blev erbjuden att jobba på söndag på Vigs ängar, men för en gång skull sa jag nej. Vi är ju bjudna hem till mamma och farsan på middag och fira farsdag. Det var nog första gången jag tacka nej till att jobba där. :)

Ska jag träna idag eller inte? Det är frågan. Ja, nej, eller kanske. Ja. Eller nej jag orkar inte. Sluta Angelica. Du ska träna idag. Så nu var det bestämt. Nu ska jag styrketräna.

Hejdå.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0