Home

Nu är jag hemma igen. Trevlig liten pratstund med Mariella. Sen tog jag min (assnygga... eller inte) cykel och körde hem. Min nyfixade cykel. Nu är där ljus på. Nu kan farbror Blå (polisen) inte ge mig asdyra böter. Stod i tidningen att det kosta MINST 750 kr om man inte hade lyse på cykeln. Mitt framlyse var ju i söndersparkat. Jag har bott i Tomelilla, lät man cykeln stå på stationen några timmar så var den helt i sönder. Så är min kära barndomsby (kan man säga så?) nu för tiden. Bor bara en massa idioter och ligister. Vågar fan inte gå ut nuför tiden. Helt sinnes.
Men cykeln blev bra iaf. 50 kr bara för lagningen. Billigare än dom asfeta böterna jag hade fått annars. Har redan mött  polisen 3 ggr. Vill fan inte ha böter.

Och nu ska jag lägga mig i soffan och mysa med grabbarna. Teddii och Ceasar för den "riktiga" grabben kommer väl hem om 40 minuter när han slutat jobba. Så nu får jag en mysstund med katterna :)

Imorrn ska man upp 06.30. Ska jobba på Vigs Ängar ju. Det var ett tag sedan. Ska bli kul.
Sen ska jag hem till föräldrarna imorrn och käka, för pojken ska ändå jobba ju. Kan jag lika bra umgås med dom. Mamma och farsan ska ju få presenten imorrn med jue.

Hoppas att Emilia klarar sig ett tag till. Kämpa på. v




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0