I'm thirsty

Yes, nu ska jag nog göra mig en kopp (glas?) te. Jag dricker ju te ur mina fina stora glas så, meningen får ändras till: "Nu ska jag nog göra mig ett glas te". Ja, green tea - lemon. Med honung i. Det är gott, nästan himmelskt.

Jag längtar tills den 1:a advent. Så jag kan sätta upp mina fina adventstjärnor i alla rum och sätta upp dem nya köksgardinerna i köket och ta fram den nya adventsljustaken, som man väntar ivrigt på att få tända alla ljusen. Vill även ha fram alla nya juldukar. Så fint det kommer bli, så mysigt.

Nåja, jag vet ju inte om pojkvännen är lika ivrig som jag. Men jag ska allt visa honom hur mysigt det kommer bli. Köpte hans sista julklapp idag med. Han kommer nog bli glad! Får jag iaf hoppas.


Pusshej.



Postat av: Sigbjornkarine

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2010-09-14 @ 10:04:50
URL: http://sigbjornkarine.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0