imorgon

Ska jag ha körlektion. Imorgon måste jag klara att komma ihåg alla "axeltittar" och inte slarva med min placering på vägen. så jag kan komma vidare till nästa kapitel - landsvägskörning. Det har jag hunnit öva en del på med mamma och pappsen. Det är bra gjort av mig - lite försprång. Usch, jobbigt att man behöver så många körlektioner. Jag har redan kört över 20 körlektioner på körskolan, men det beror på att jag nästan aldrig övningkör med mamma och farsan. Jag bor ju inte i närheten av dem längre. Men när jag jobbar så kör jag till Bollerup. Aja, skitsamma om man behöver många körlektioner. Hellre det så man är säker på körningen.
Fortfarande lite osäker på fick-parkering och annan parkering. Men men, det kommer det med. för ju börja köra med mamma och pappsen mer när jag är hos dem. Öva på parkering så jag själv känner mig säker på det.


Körkort är dyrt. Det kan jag lova er.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0