Irriterande

Innan när jag väl började packa in Lindas presenter... Så tog pappret slut efter en paket. Suck. Jag skulle packa in två till. Jaha, på med lite normala kläder (igen!!) och springa bort till Åhlens och köpa presentpapper och snöre.
Att packa in presenter är inte det lättaste när det finns två katter som vill vara med och bita i papper och snöret. Men dom var ganska söta ändå när dom sprang iväg med rullen med snöre.

Då var man duschad, påklädd och stylad nu. Och presenterna är klara. och jag ska inte vara där förräns kl 18. Va bra, tid med lite bloggande. Outfiten blev jag nöjd med. Shortsen är så snygga. Och frisyren ville som jag ville idag.

Frågan är bara om man ska ta svarta kappan eller vinterjackan? Jag ska ju gå hem senare ikväll, då är det kanske kallt? Ahh, får se sen innan jag lämnar lägenheten.



Postat av: Thorstella

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2010-01-18 @ 09:01:24
URL: http://thorstella.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0