Jag är duktig.

Om inte jag har varit duktig idag så säg! Jag har diskat värsta diskberget, tvättat 7 maskiner tvätt, städat toaletten, dammsugat hela lägenheten, satt ihop 5 nya tavlor från Ikea. Det tycker jag är väldigt duktig. Jag är nästan värd en klapp på axeln.

Snart börjar Kalla spår, det är grymt det programmet. Så det blir lite te och kanske popcorn eller marabou daim kanske? Ja, något blir det.
Verkar inte som Martina kommer idag! Tyvärr. Men men, ska upp tidigt imorrn bitti ju. Ska jobba på Bollerups skolan imorrn igen, så ska med tåget 06.05 och ska sen promenera hem till mammsen så blir det i lagom tid så kör hon mig ner, börjar kl 7.

Jag förstår inte hur folk kan välja att vara singlar. Att vara ensam. Det är asbolut ingenting för mig. Det är ju astråkigt att vara ensam. Det är det absolut värsta jag vet.
Jag måste ha människor runt mig hela tiden. Är det inte pojkvännen så är det vänner och är det inte vänner så är det mammi och pappi och är det inte dem så är inte en fika med farmor och farfar helt fel.
Jag förstår inte hur man kan vilja vara singel. Det är ju så mysigt med en partner, man kan prata och skratta och ha kul tsm och allt annat som hör till ett förhållande.
Ja, singel är absolut inget för mig.


Oj, vad seriös jag blev...




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0