Jobb

Idag var jag ansvarig för alla dietkoster (alla som är allergiska m.m) Och det gick bra tyckte jag! Massor att hålla reda på bara, men jag klura ut allt.
Efter jobbet blev det middag hos mamma och pappi. :)
Va nere en runda på Bo Ohlsson med, och köpte en ny adventsljustake. Och lite ljus och så.
Precis kommit hem till mina små katt-bebisar. Mina små älsklingar. Har varit ifrån dem länge idag.

Saknaden efter Koffe är ännu större idag, men vi har smsat lite, han har smugglat med sig mobilen ut i fält, så han skickar lite sms då och då. Han är så fin, och han är min :) Jag älskar dej!



Postat av: Runegrete

really good site!!

2009-03-03 @ 10:45:41
URL: http://runegrete.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0