Kallt.

Ja imorse var det inte kul att gå av tåget i tomelilla kl 06.20 för det var 6 minusgrader. Det var kallt. Usch.
Segt på jobbet, knappt något att göra. Men men roliga arbetskamrater så då går dagen snabbare.
När jag sluta skjutsa mamma mig till stationen. Sen kom Martina hem till mig och det blev en runda bort till H&M. Det blev en huvtröja som jag kan ha på mig nu när det är så kallt. en röd huvtröja med vit text på bröstet. Har en sån i rosa med. Sen blev det varmt te när vi kom hem till mig igen.


Och nu har älsklingen kommit hem och Martina har cyklat hem.

Nu blir det mys med älsklingen. sista kvällen jag ser honom nu på några dagar. Han ska på slutövning i Norrtälje ju. Suck. Jobbigt att vara utan honom.


Love you darling.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0