Körningen

Körningen gick rätt bra. Körde stadskörning. MYCKET att tänka på. Högerreglen, cyklister, människor som går rakt ut på ett övergångställe, rätt placering, cirkulationer, trafikljus, döda vinkeln. Ahhh, mycket att tänka på som sagt. Första lektionen kl 9. gick väl hyffsat skulle starta i en brant backe och råka få motorstopp. Andra gången kl 10.30 gick det bra! :)
Pröva göra ett dataprov med. Fordon - provet. Rätt svårt. Men hade nog kunnat klara det om jag inte hade stressat mig igenom de sista två frågorna. men jag skulle ju på min andra körlektion.
Fick 52 rätt och man ska ha 63. men dom 20 sista frågorna var nog många slarvfel.

Nu kommer nog snart mamma. Ska nog köra till Willys. Så jag kan handla hem lite mat. Är rätt tomt i kylskåpet.


Ska höra med emelie, anna och emma om dom vill komma och hälsa på ikväll. :)




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0