Längtar

Imorrn ska jag och mamma och pappi till Ikea. Tror inte Lillebror följer med.
Det ska bli roligt att hitta på saker med dem :)
Vi ska köpa lite saker till mig, eller jag ska rättare sagt köpa saker till mig och Koffe. ;)
Är ute efter ett skåp till badrummet som jag kan förvara handukar och smink, hårspray och allt sånt i. Har bara en trist byrå just nu som är gammal som gatan!
Sen blir det alltid en massa småkrafs! En ny klocka till köket ska jag också köpa.
Det ska bli skitkul iaf :) Få tillbringa en dag med mammi och pappi i Malmö. Fast farsan kommer vara irriterad inne på Ikea. Han hatar egentligen såna affärer. Men han följer med för vår skull :)


Ha en fin kväll. Nu får jag mysa med katterna för nu finns ingen älskling hemma som jag kan mysa med. men mina kattbebisar går såklart också bra!

Sovgott.



Postat av: Troyeli

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2010-05-25 @ 07:26:44
URL: http://troyeli.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0