Ledig.

Ja, idag är jag ledig. Ska ju köra med körskolan. Sen kommer mamma. Så vi kör väl och handlar lite på Willys och så kan jag tänka mig. Ska även ringa en massa samtal. Till Alfa-kassan m.m
Nu tycker Alfa-kassan att jag jobbar för mycket, så nu måste jag skaffa intyg på att jag "verkligen" jobbar. Vadå skulle jag hitta på det? Då förlorar jag själv pengar. Är så irriterad på Alfa. Intyg på när jag ska jobba, och var jag ska jobba. Hur ska det gå till när jag är inringningsvikarie? Man vet ju aldrig när man ska jobba. Mer än när man får reda på dagar som dom vet att dom behöver hjälp.
Jag blir så trött på detta. Varför jaga mig när jag jobbar som tusan och gör allt för att få ett jobb? Jaga alla andra som bara glider omkring.


Grrrr. 


Ut i regnet nu. Hejdå.



Kom hem nu älskling.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0