Oj, oj, oj!

Ett nytt utseende på bloggen. Lite blått, lite fint. Jaa, gud så fint.
Whaaat? Vilket miffo inlägg... Kan kanske bero på att jag är så uttråkad. Ingen kan ha så tråkigt som mig, det måste vara tekniskt omöjligt. Gaaaaaah. suck..... Gäsp.

Julmust. Ett glas. Står framför mig. Det ska bli gott. Mums. Ja det var det! Julmust är det bästa med hela julen. Julen är så överreklamerad så hälften kunde vara nog. Tänk alla julklappspengar man slösar. Det kunde någon annan som behöver det mer få. Istället för att vi får massor av saker och vi blir typ bara glada för häften. Resten är bara utslängda pengar. Skänk det till någon som behöver det mer.
I år har jag bara köpt saker som min familj behöver, alltså inga onödiga ting.

Julen ser jag inte framemot. Min jul kan jag nog jämföra med filmen "Tomten är far till alla barnen". Ungefär så stökig och gnällig tycker jag min julafton är. Kanske inte riktigt så katastrofal men något liknande.
Tur jag ska fira med älsklingen iaf.
56544-143



Postat av: EMELIE

haha, jag ser fram emot julen som fan. (: så mysigt på gatorna & i alla fönster.. nej usch avd seriös jag lät nu! hahah.

2006-11-06 @ 08:34:22
URL: http://eemelie.blogg.se
Postat av: Angelica

Emelie: Ja, själva julen är väl ganska mysig, men inte att fira med min släkt.

2006-11-06 @ 19:08:52
URL: http://wippzi.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0