Omtyckt?

Jaha, jobb på Bollerup idag. Det var ganska stressigt idag. Hatar måndagar. Det är så mycket att göra då. Suck. Måndagar är nästan aldrig bra, mestadels hatar man måndagar.
Men jag fråga Liselott idag om jag fick fortsätta jobba om nu den tjejen jag vikarierar för skulle vara sjukskriven längre. Och hon blev så GLAD. Hon var så glad att jag ville fortsätta, för dem var så nöjda med mig så alla var jätteglada över att jag ville fortsätta. Så jag har iaf jobb till den 15 december där.
Och det är aldrig fel att veta :)

Efter jobbet skjutsa mamma mig till stationen, så jag gick in och berätta att deras jävla maskin käka upp mitt rabattkort igår kväll. Så jag fick ett nytt. TUR FÖR DEM :) haha. Ja, vad hade hänt annars? Ja jag hade väl skällt och gnällt eller något.
Gick in på Hemtex sen när jag kom till Ystad. Köpte tre fina jul-ljustakar. Dem på bilden.
56544-154
Stjärna, ängel & hjärta.

Och nu ska jag ta en efterlängtad dusch, för snart kommer älsklingen hem, och nu ska han vara hemma i en hel vecka :)! Jippi! Så ja, duschen kallar.


Ciao.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0