Orolig

Jag är orolig. Orolig för det dära provet som jag MÅSTE klara imorrn. Jag måste verkligen, för jag vill ha uppskriving så jag kan bli av med teorin. Men körskolelärarna sa att uppskrivningsprovet är ungefär lika svårt som detta jag håller på med nu.
Första gången jag gjorde det idag så fick jag 39 poäng. 39/70. Kan det bli sämre?
Andra gången jag gjorde det så tänkte jag "Yes, nu klarar jag det för nu har jag många rätt". Mm, visst. 41 poäng av 70. 63 är godkänt. Hur jävla svårt är inte det provet då? Usch, suck. Till och med min kära körlärare Helen klara inte vissa frågor, och hon arbetar med det. Hur sjukt är inte det? Hon tyckte det var helt sjukt svåra prov som vi var tvugna att klara. Va fan du behöver väl inte all den teorin för att köra en bil?


Håll tummarna för mig imorrn.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0