Tack för hjälpen.

Tack Micke för hjälpen. Han var här och hjälpte mig att borra i mina betongväggar. Så jag kunde få upp dem nya tavlorna från Ikea. Det blev asbra. Kul att allt är klart nu när älsklingen kommer hem imorrn.
Fick iaf höra hans röst idag! Wiieeehooaaa. Han lever. Det var tur.
Han lät väldigt trött. Just nu sitter han på en buss på väg ner till Malmö. Sist jag prata med honom hade han 7 timmar framför sig. Stackare. Men imorrn äntligen kommer han hem!

Jaha, vad kommer kvällen att erbjuda? Antagligen ingenting. Lite tv-tittande. Orkar inte ringa hit någon. Anna var här igår. Och jag ska jobba på Vigs Ängar imorrn så det kan vara skönt att bara ta det lugnt.


Miss you like hell, darling..
56544-148



Postat av: Fussball Ergebnis

Merci for all the wonderful writings

2010-10-15 @ 12:56:52
URL: http://fussball-ergebnis.blog.de

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0