Trött

Ja, sista jobb-dagen för denna veckan. Skönt är rätt trött nu. Dagen var lugn. Men alldeles för lugn. hade fan inget att göra under hela dagen trots att jag baka och städa och laga lite mat så kändes det som att klockan stod still. Men kl blev tillsut 15.00 och vi sluta. Fick skjuts till Tomelilla av Beata. Sen körde mamma mig till busssen.

Sen när Tess hade slutat så vandra vi ner till H&M. För Tess skulle shoppa. Fast det blev mest shopping på Lindex för hennes del :) Där har kommit in snygga kläder förr var det mest tantvarning.

Sen vandra jag bort till Åhlens/Hemköp och köpte käk. Det blev en färdiggrillad kyckling och potatis sallad, keso och en ruccola sallad med cashew nötter. Mums!

Är helt ensam ikväll. Pojken åker till Norrtälje imorrn ju kl 04.00 imorrn bitti så han kan inte komma hem ikväll.
Känns tomt utan honom. Det är så mysigt när man ska gå och lägga sig, att bara veta att han är vid min sida. Det känns tryggt tycker jag. Trist att han ska sova i ett kallt tält om nätterna nu i veckan.
56544-140



Idol börjar snart. Får väl titta på det. Är rätt uttråkad.
Gäsp..........



Postat av: Armansophie

Good web with cool info. Thanks.

2009-09-03 @ 09:24:43
URL: http://armansophie.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0