veckan

Måndag: Jobbade på Bollerup. Gick bra. dom är nöjda med mig. Jag och pojken fira 19 månader så när jag kom hem hade han tänt värmeljus överallt, lagat en god middag och köpt blommor. MYS!

Tisdag: Jobbade på Bollerup. Var ganska krasslig. Halsont och huvudvärk. På kvällen mös jag med pojken framför Greys Anatomy!

Onsdag: Jobbade på Bollerup. Sa till Liselott att jag inte ville fortsätta jobba där mer sen när mitt vikariat tog slut (som nog skulle förlängas). Jag tycker det är så drygt att ta sig dit, att mamma och dom ska behöva köra mig. Vet att hon ställer upp, men jag tycker det är segt.
Dom blev lite besvikna på att jag skulle sluta efter nästa vecka för dom tyckte att jag var duktig som tusan :) och dom trivdes bra med mig. Men jag orkar inte behöva leva på andra, att andra ska behöva gå upp tidigt på morgonen och köra mig till jobb. Nej, jobb fixar sig. Jag tror på mig själv, jag vet att jag är duktig.

Torsdag: Ledig. Eller ja. Jag ska ha körlektioner. Två st. Ska försöka göra dataprov med. Så jag kan få uppskrivning någon gång. Ska ner om i stan sen också. Hitta present till Linda. Och köpa underkläder till mig själv. Mariella ska kanske följa med.
Ska även hinna med att tvätta idag och städa lite. Och laga käk.
Prata med Vigs Ängar idag med, ska jobba Lille julafton och Julafton. Och trettondagsafton. FINA PENGAR!! :) Slutar ju relativt tidigt. Redan kl 16. Missar Kalle anka! Med vad gör det när jag har över 170 kr i timmen? :P





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0