Wiiiie.

Ja, nu har mamma och jag varit och handlat på lite olika ställen. Var på Ohlssons Basar, där jag handla en rostfri papperskorg till toaletten även en toaborste som står i ett rostfritt ställ. Passar bra med den andra inredningen på toan. Sen körde vi till Willys och köpte hem lite käk :)
Sen bjöd jag henne på fika och nu är jag ensam igen.
Väntar på att Anna ska höra av sig. Vill veta om hon kommer ikväll eller inte. (?)

Äntligen fick jag tag i ungdomsmottagningen. Äntligen ska jag få nya p-piller. Får passa på innan jag fyller 21. Sen kostar det. Man ska inte vara dum, som min pappa brukar säga.

56544-146



Postat av: Lukasidun

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2009-08-25 @ 08:54:48
URL: http://lukasidun.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0