Dag med älsklingen

Ohh äntligen hade jag och älsklingen. nästan en hel dag tsm. Wunderbart.
Dagen började med en körlektion och det gick bra fick godkänt på kapitel 8 i körningen. Snabba accelationer. (eller hur det nu stavas.)  Så det var kul tyckte jag.
Sedan vandra jag och älsklingen ner i stan. Inhandla väldigt många julklappar.
Min mamma, pappa, lillebror, morfar och Koffes "syster"-dotter är klara. Så dom enda jag/vi har kvar nu är till min farmor och farfar och till varandra. Koffes familj ger inte till varandra ju så dem slipper man köpa till.
Hann även med att skaffa lite till oss själva med. Koffe köpte en brun snygg tröja och jag köpte en brun väst från lindex, en långärmad tröja från JC och ett halsband från Åhlens. (Bilder kommer). Och ja just det, köpte även "Rosa Bandet" så nu får det hänga på min skinnjacka.
Har även hunnit med/håller på att tvätta. Och byta i sängen. Ahh längtar tills man ska sova ikväll. Finns inget bättre än att krypa ner i en skön nybäddad säng. Ohlalala.

Top model ikväll. Great.
Ska först bort till Friskis och Svettis kl 19.30. Ska ha en instruktör som ska göra ett program till mig.
Är hemma vid 20.30. blir en snabb dusch sen blir det top model i soffan med ett glas te :) Mums!
Säg mig, kan det bli bättre?



Postat av: Bragemaja

very intersting site ..congratulation..

2009-05-28 @ 08:42:27
URL: http://bragemaja.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0