Dagen

Lyckades få en klipptid hos Frisörerna i Ystad, en halvtimme efter pojkens klipptid. Sablar vad dyrt det var. Jag brukar betala 250 kr för klippning och plockning av ögonbryn när jag går i tomelilla, här betala jag 380 kr. Höll fan på att dö när hon sa priset. SHIT!

Sen har vi handlat och småstädat här hemma.
sen nu i eftermiddags så somna både älsklingen och jag i soffan så nu är man rätt seg och ännu tröttare.


Min kära moder och fader kommer hit en stund sen, hon skulle ha med sig lite mat till mig, passar ju bra för älsklingen jobbar.

Ja, sen blir det nog slapp resten av kvällen. Ska nog ge mig ut till åhlens/hemköp sen och handla micropop. Det är iaf ganska nyttigare än godis. Ska se "du är vad du äter" med Anna Skipper idag. hon ska hjälpa Bert Karlsson att banta, hahaha det kan vara rätt kul att kolla på.
Och då kan man inte sitta och kränga godis framför det programmet, får så dåligt samvete då.
Så det får bli te och popcorn.




Postat av: Marcusfilippa

Very well done site! Please keep up the good work.

2010-11-21 @ 21:17:24
URL: http://marcusfilippa.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0